Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ


Το να γίνεις παράνομος είναι πολύ απλό και μάλιστα το ίδιο το κράτος σε οδηγεί εκεί . Σου λέει δηλαδή μια υπηρεσία , για να εξυπηρετηθείς κάνε αυτό. Και αν το κάνεις τότε μπορεί αν είσαι και λίγο άτυχος να σε τσακώσει μια άλλη υπηρεσία και να βρεθείς και μέσα. Εξηγούμαι λοιπόν.
Ακούγαμε τον υπουργό υγείας πριν λίγο καιρό με την απεργία των γιατρών του Ι.Κ.Α να μας λέει πως οι ασφαλισμένοι μπορούν να πάνε και σε ιδιώτες γιατρούς που έχουν σύμβαση με το Ι.Κ.Α. Αυτό έκανα και εγώ που χρειάστηκα οφθαλμίατρο. Έμαθα ποιοι γιατροί έχουν σύμβαση έκλεισα ραντεβού με έναν και πήγα. Αφού με εξέτασε είδε ότι χρειάζομαι γυαλιά και μου τα έγραψε . Μέχρι εδώ όλα καλά . Πήγα στον οπτικό και μου λέει πως πρέπει να έχω παραπεμπτικό από τον Γιατρό του Ι.Κ.Α. Ραντεβού όμως για τον γιατρό του ΙΚΑ μπορώ να πάρω μετά από δύο μήνες!!! Παίρνω τηλέφωνο στο Ι.Κ.Α της περιοχής μου να μου πουν τι να κάνω και η απάντηση λύση που μου έδωσαν είναι η εξής. Να πάρω τα γυαλιά , να τα πληρώσω εγώ αλλά να μην πάρω απόδειξη. Σε καμία περίπτωση μου είπαν η απόδειξη δεν πρέπει να έχει ημερομηνία πριν την ημερομηνία που θα μου δώσει το παραπεμπτικό ο γιατρός του Ι.Κ.Α όταν αυτό θα γίνει κάποια στιγμή!!!
Και αν πάρω εγώ τα γυαλιά σήμερα, τα πληρώσω δίχως να πάρω απόδειξη και βγαίνοντας έξω πέσω σε έλεγχο εφορίας η Σ.Δ.Ο.Ε τότε τι γίνεται;
Έτσι δεν μας οδηγούν στην παρανομία και εμένα και τον οπτικό;
Και δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα γιατί εφόσον έχουν σύμβαση με έναν γιατρό τον οποίο θα τον πληρώσουν κάποια στιγμή για την επίσκεψη μου, να μην ισχύει και η συνταγή του για τα γυαλιά που μου γράφει και αυτή η συνταγή να μην ισχύει στην ουσία; Να χρειάζομαι οπωσδήποτε παραπεμπτικό από γιατρό του Ι.Κ.Α. Μα αν πάω με ραντεβού σε γιατρό του ΙΚΑ μετά δύο μήνες για να πάρω το παραπεμπτικό γιατί να μην με εξετάσει τότε και να μου δώσει τα γυαλιά που χρειάζομαι;
Ποιος λόγος τότε να έχουν σύμβαση και με ιδιώτες εξωτερικούς γιατρούς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου