Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.


Ωμός εκβιασμός από τους λαθρομετανάστες που κάνουν απεργία πείνας στην Αθήνα.
Οι άνθρωποι που ήρθαν λαθραία στην χώρα απαιτούν την νομιμοποίηση τους και ζητούν, όπως είπε και κάποιος από αυτούς το αυτονόητο, να τους δοθούν όλα τα απαραίτητα έγραφα. Εμένα που γεννήθηκα και μεγάλωσα σε αυτή την χώρα ποιος θα με ρωτήσει για το αυτονόητο; Ποιος θα μου δώσει την χαμένη ασφάλεια να κυκλοφορώ δίχως φόβο στο κλασικό κέντρο της Αθήνας και όχι μόνο;
Σίγουρα η εγκληματικότητα δεν είναι έργο μόνο των λαθρομεταναστών. Είναι και έργο Ελλήνων κακοποιών . Αλλά γιατί να έχω επιπλέον ένα μεγάλο ποσοστό εγκληματικότητας από αυτούς τους ανθρώπους; Είμαι υποχρεωμένος να τους ανέχομαι; Είμαι υποχρεωμένος να βλέπω αυτές τις εικόνες που παρουσιάζουν οι δρόμοι της Αθήνας ; της Θεσσαλονίκης ; και αύριο σε κάθε πόλη και χωριό ;
Είμαι σίγουρος πως μια μέρα αν μπορέσουν αυτοί οι άνθρωποι θα υποχρεώσουν τις γυναίκες και τα παιδιά μας (κορίτσια ) να φορέσουν και την μπούρκα.
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΡΑ!!! ειδικά σε αυτούς που κάνουν απεργία πείνας και εκβιάζουν.
Να πάνε να κάνουν απεργία πείνας στο Μπάκλαντες , στο Πακιστάν , Αφγανιστάν και από όπου αλλού ήρθαν και να ζητήσουν από την χώρα τους καλύτερους μισθούς ,καλύτερη ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου